گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در فروشگاه آنلاین موبایل

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت پسند دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
گروه:
همه تبلیغات - سایر خدمات
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
11620

گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در فروشگاه آنلاین موبایل این گزارش کارآموزی شامل یک فایل ورد 86 صفحه ای است که ویژه رشته کامپیوتر می باشد که با موضوع کارآموزی در فروشگاه آنلاین موبایل می باشد. در این گزارش کارآموزی موضوعاتی همچون آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر،آموزش ارسال پیامک گروهی با اندروید،آموزش ریست کردن گوشی،آموزش فعال سازی سیم کارت همراه اول،آموزش تعویض باتری گوشی،آموزش نصب نرم افزار اندروید،آموزش راه اندازی کارت حافظه و غیره. این پروژه شامل چهار فصل می باشد و فایل ورد این گزارشکار فهرست بندی، شماره گذاری و مرتب می باشد. برای خرید و اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 09924505567 واتساپ پیام دهید.


سایت نت پسند به نشانی www.NetPasand.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

 گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت نت پسند هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

موبایل سال
  سایت های دیگر جهت درج تبلیغات فروشندگان موبایل 
  سایت نت پسند چه کاری انجام می دهد؟
نت پسند یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی کلیک نمایید
  ثبت آگهی